SMA Negeri 11 Makassar

Sekolah Prestasi dan Religi

• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Welcome, Guest
Username Password: Remember me

In the modern people Will be choose imitation cartier leve banglerose gold at the Fashion world
(1 viewing) (1) Guest
  • Page:
  • 1

TOPIC: In the modern people Will be choose imitation cartier leve banglerose gold at the Fashion world

In the modern people Will be choose imitation cartier leve banglerose gold at the Fashion world 1 week, 1 day ago #389893

• yrrpsanis
  • NOW ONLINE
  • KAKEK
  • -----------------
  • -Medali-
  • Medali Teraktif
  • -Kado-
De Top kenmerk van Top verkoop producenten Part One
Als je dit artikel nu leest, dan is kans dat u wilt beter presteren in je verkoop carrire. Het laat zien dat u bereid bent te nemen de tijd om te zoeken uit tips en technieken die je een rand over uw concurrentie geeft. Dat is een goede zaak.
Maar bent u klaar om echt te verplichten tot het doen van de dingen die u in deze verheven lucht van top verkoop producenten zullen katapult?
En kans zijn, u weet wie deze top producenten zijn. Zij zijn degenen die zijn altijd op of dichtbij de bovenkant van de verkoop productie lijst elke maand altijd winnen van de verkoop wedstrijden en die altijd lijken te zijn in een goede stemming. Ze zijn positief, vertrouwen, en zij hebben dat gevoel dat ongeacht wat er met de leads of de economie of het bedrijf gebeurt, vindt ze een manier om te slagen.
Jaar geleden ik een verkoop motivator hoorde zeggen dat als u zijn bereid om de doen de dingen die meest verkopers niet willen doen, dan spoedig zult u kunnen doen en hebben en genieten van de dingen die meest verkopers nooit kundig zitten zal.
Toen ik dat de verklaring hoorde, ik was een worstelende sales rep, en ik was ziek en moe van ziek en moe. Ik was op een kruispunt in mijn carrire, en ik was ofwel gaat een verschillende manier van het maken van een levende te vinden, of ik was van plan terug te gaan naar school en krijgen helemaal uit verkoop.
Wat ik wilde doen was zich verbinden tot een van de grootste producenten. Ik hoorde een andere motivatie zeggen dat als het gras groener aan de andere kant, kijkt dan moet je het bevruchten van uw gazon. Hij zei dat u niet hoeft te veranderen waar u bent om te slagen, maar u kunt eerder bloeien waar u bent geplant.
En ik had veel voorbeelden van die in het bedrijf waar ik werkte. Er waren 25 verkopers, en terwijl de meeste van hen had verschillende niveaus van inconsistente succes (ik noem die het 80% van de eventuele sales team), er waren ook de top producenten die consequent op de top van de verkoop grafieken waren. Zij waren degenen die gemaakt van de meest commissies, reed de mooie auto's, ging op de leuke vakanties.
Deze top producenten waren ook degenen die maakte het kijken makkelijk. Ze leek nooit te worstelen; in plaats daarvan, ze leek te intutief weet wat te doen. Het was inspirerend en intimiderend op hetzelfde moment. Het was niet totdat ik eindelijk een verbintenis tot een van hen dat ik zag hoeveel tijd en de discipline en de inspanningen die zij tot stand het beste.
Terwijl het duurde tijd, geld en veel inspanning voor me naar waar ik als een worstelende sales rep was, met inzet en vastberadenheid werd ik de nummer een vertegenwoordiger bij het bedrijf in 90 dagen. En de gewoonten ik ontwikkelde stond me toe om worden de nummer een rep uit vijf filialen slechts negen maanden later.
En u kunt doen, ook. Het goede nieuws is dat succes aanwijzingen verlaat, en als u bereid bent te investeren tijd, geld en inspanning in het volledig veranderen uw resultaten, uw leven en uw gezin, dan kun je. U kan bloeien waar u bent geplant, en kunt u genieten van de dingen die top producenten nemen voor verleend de dingen die meest verkoopmedewerkers nooit krijgen zal om van te genieten.
Ik garandeer dat als u overstapt op dit n kenmerk, vervolgens niets u van slagen tegenhouden zal.
Top kenmerk van Top verkoop producenten: Maak een verbintenis tot het doen wat nodig is van u als een topproducer.
Laat mij dit illustreren met een verhaal. Eerder dit jaar, werd ik gevraagd om een keynote speech geven voor een onderneming van een beetje meer dan 100 sales reps voordat ik om het even welk van dit soort gesprekken doen, ik altijd vragen om een telefonisch interview met hun top producenten doen. Ik stak zijn hand uit naar hun top verkoper, een vrouw die werkt in Canada die al met het bedrijf voor slechts 15 maanden.
Wat was interessant over deze verkoper was dat ze was gekomen uit een volledig verschillende industrie niet sales en nog in de loop van ongeveer copy cartier bracelet for sale een jaar, ze was geworden de top sales rep voor alle van de VS en Canada. Zoals u zich voorstellen kunt, was ik bang om te spreken met haar.
Wat ik ontdekte is wat ik altijd Ontdek top producenten. Ze sloot zich aan bij het bedrijf, toen het eerste wat dat ze deed beloven om harder te werken dan een ander eenieder daar, en te copy cartier diamond bangle leren en de praktijk van de bovenste beginselen van kwalificatie en sluiten van de verkoop.
Ik vroeg haar hoe lang ze werkte en ze vertelde me dat ze regelmatig tien tot twaalf uur per dag gewerkt. Ik vroeg haar over haar familie en kinderen en ze zei dat is wat weekend waren voor.
Wanneer u wordt gevraagd hoeveel koude oproepen ze in een dag, ze vertelde me dat ongeveer 100. De gemiddelde verkoper in het bedrijf maakte ongeveer 25. Ik vroeg hoe ze kon zoveel bellen en nog steeds uitvoeren van de afspraken, en ze zei dat ze begon vroeg, en dringt er gedurende de dag terwijl we wachten voor een afspraak in het veld, na en tussen de afspraken, gemaakt en dan maakte ze wat meer in de avond wanneer anderen hebben lang het verlaten van het kantoor.
Toen wij over de specifieke kenmerken van de verkoop en hoe ze gekwalificeerd spraken, ze vertelde me dat ze haar toonhoogte gaf op de eerste oproep van de afspraak, vertelde het vooruitzicht dat ze dan ze tonen zou precies wat ze zojuist beschreven en dat ze aan het einde voor een Ja vragen zou of Nee. "Zal u zitten kundig voor een beslissing op dat moment?" was haar laatste vraag over de oproep van de afspraak.
Eenmaal ter plaatse, als het vooruitzicht probeerde te vertragen het maken van een beslissing, ze herinnerde hem/haar dat zij daartoe op dat moment ja of Nee beloofd en dan begon ze sluiten voor de verkoop met behulp van bewezen, gescripte (geheugen en geleverde natuurlijk) sluit die het merendeel van de tijd werkte.
Als het vooruitzicht gewoon niet zou replica buy cartier love bracelet doorvoeren, dan ze vroeg hen te hebben van een beslissing van het einde van de dag (of de volgende ochtend als een afspraak 's avonds), en zij wordt teruggebeld voor de ja of Nee. Indien het een neen, verhuisde ze op.
Wanneer u breken wat dit nummer een rep deed (en blijft doen) dus om succesvol te zijn, vindt u dat ze niet "welke meest verkopers zijn niet bereid om te doen." Ten eerste, ze heeft toegezegd te werken harder en slimmer dan alle van de andere vertegenwoordigers in het bedrijf. Wanneer de meeste verkopers nog steeds thuis drinken koffie zijn, is ze bellen. Wanneer de meeste verkopers zijn schuifelende hun leads of denken over de lunch, steeds ze nog gesprekken.
Wanneer andere verkopers zijn semi kwalificatie hun vooruitzichten opdagen en hopen en bidden dat iemand zal kopen, ze wordt reeds gevraagd om een besluit te kopen voordat ze zelfs er krijgt. En bij veel verkopers zijn uitgesteld met een kraam op het einde, ze begint sluiten wanneer ze een bezwaar krijgt.
Vanwege deze inzet als de beste, sluit ze meer verkopen dan elke andere rep in het bedrijf (opnieuw, van 100 + verkopers). En hierdoor haar dubbele wat de gemiddelde verkoper maakt en triple wat een derde van de worstelende herhalingen maken.
Toen ik op deze jaarlijkse verkoop conferentie, gaf het bedrijf de awards, de bonus controles, en de familie vakanties en andere extraatjes. Deze topproducer allemaal van deze beloningen, onderscheidingen en aaien op de rug. De andere top producenten (negen van hen) kreeg ook verschillende onderscheidingen. De andere 90 verkopers? Ze kregen meer quota verhoogd druk en na drie dagen op de conferentie, gingen ze terug naar hun banen te worstelen langs voor een ander jaar.
De bodemlijn in een carrire of beroep is dat de top performers zich inzetten voor aanbrengend de tijd en moeite om de beste. Ze zijn bereid te betalen de prijs voor succes door te blijven na praktijk blijven werken, door te zetten in de tijd voor replica where to buy cartier bracelet de studie van de film of de playbook studie, en ze zijn bereid om te doen wat nodig is om het uit te voeren op de top van hun spel. Dit geldt voor topsporters als Michael Jordan, Tiger Woods, Peyton Manning etc., en voor top concertmusici, professionele dansers en vrijwel elke andere professional.
Zoals iemand ooit zei, is"de extra mijl nooit overvol."
Als u dit n kenmerk zal begaan, dan zult u kunnen leven, hebben, genieten en de dingen doen die meest verkoop mensen nooit kunnen hebben zullen, te genieten en te doen. Inside Sales
Mensen die genteresseerd zijn in het bovenstaande artikel zijn ook genteresseerd in de aanverwante artikelen hieronder:
About cartier necklace silver nail knockoff Latest fashion press present pass

now people Will be choose fake cartier leve necklacewhite gold on Fashion aspects

In modern times everyone will choose replica cartier leve banglediamonds at the Fashion world

About some cartier necklace rose gold leve imitation Latest vogue magazine introduce give

regarding cartier necklace rose gold leve imitation Newest mode Information recommend pass
  • Page:
  • 1
Moderators: PumpkinZ
Time to create page: 0.35 seconds

Pointmu

0 points
0 points

Login

Yang Online

Statistik Forum

• Total Users: 4945
  • Latest Member: rosees