SMA Negeri 11 Makassar

Sekolah Prestasi dan Religi

• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Welcome, Guest
Username Password: Remember me

In modern times people would choose replica cartier leve pendantrose gold at the Luxury industry
(1 viewing) (1) Guest
  • Page:
  • 1

TOPIC: In modern times people would choose replica cartier leve pendantrose gold at the Luxury industry

In modern times people would choose replica cartier leve pendantrose gold at the Luxury industry 1 week, 1 day ago #389903

• yrrpsanis
  • NOW ONLINE
  • KAKEK
  • -----------------
  • -Medali-
  • Medali Teraktif
  • -Kado-
10 Tips voor het stimuleren van de minderheidstaal
Raising tweetalige kinderen: 10 Tips voor het stimuleren van de minderheidstaal
Uw peuter kan denken dat hij of zij een volledige superheld is en wanneer het gaat om taalverwerving, het is werkelijk waar! Met name in vergelijking met volwassen leerders. Lena Sandvik in Boston zegt "Ik ben verbaasd dat mijn 15 en 11 jaar olds zijn opgegroeid te zijn volledig tweetalig. Mijn accent en die dom, grammaticale fouten nog niet nog steeds verdwenen, zelfs na 15 jaar in het land." Zo eenvoudig als het verkrijgen van meerdere talen voor kleine kinderen is, de meest belangrijke factor in het leren van talen is de hoeveelheid van gesproken taal, gericht aan het kind. Dus, als je je zorgen dat je genoeg zijn niet verstrekken, hier zijn een paar trucjes om te stimuleren uw superheld inherente bevoegdheden.
1. Andere kinderen: Join (of start) een playgroup voor de tweede taal. Kinderen van alle leeftijden zullen leren van elkaar; Er zijn gewoon geen betere taalleraren dan andere kinderen. Een toegevoegde bonus zal worden dat u verbinding met andere ouders van tweetalige kinderen maakt. Boeken zijn het meest effectieve instrument voor het aanleren van de taal, en dus ik adviseren alle ouders: "Begin te lezen bij de geboorte en nooit stoppen!" Een goede manier om toevoegen aan tijd lezen (en maak het echt persoonlijk) is het creren van een dialoog, stimuleren uw kind opmerkingen, reacties en detaillering. Praten over wat de tekens zijn en wat zij zou kunnen doen volgende.
3. The right stuff: boeken, toevoegen video, televisie en games. Er zijn een veelheid van aides naar spreekvaardigheid. In het bijzonder games die gebruik maken van rijmende zal optimaal gebruik van het geheugen van de taal, maar "I spy", replica bracelet cartier "Bingo" en "Geheugen" met how much is a cartier love bracelet replica picture geheugenkaarten zullen ook speels bouwen woordenschat.
4. Zingen en dansen: kinderen absoluut hou van muziek, maar vertrouw niet uitsluitend op opgenomen muziek; uw eigen zingen, zelfs als het off key, zal nog steeds dienen te verenigen melodie en woorden voor uw kind meer zeker dan elke professionele opname ooit zou kunnen. Melodie is ook een fantastische geheugen steun. Denk over hoeveel makkelijker kinderen hun ABCs leren wanneer ze ze in vergelijking zingen met gewoon reciteren van hen. En de combinatie van muziek met beweging en gebaren zal verlevendigen het allemaal evenals bieden een mooie uitlaatklep voor squirmy peuters.
5. Tap into hun belangen: wat uw kind Tanizaki mogen zijn of een liefde voor voetbal, dans of paarden inspannen om 'betrekken' deze passies in de minderheidstaal. "Mijn 3 jarige zoon is een echt grote"Bob de Bouwer"(Bob de bouwer) fan," zegt Martijn Fredriks. "Nu we altijd kijken naar het in het Nederlands, en hij begon zelfs spreken in het Nederlands als hij met de Bob de bouwer speelgoed speelt."
6. Wees creatief: de truc is om het kind veel om te praten over, dus trekken uit dat gesprek! Hen stimuleren om hun eigen verhalen omhoog maken, spelen dress up en doen alsof in de tweede taal. Zelfs schilderen, werken met trottoir krijt of molding clay meestal creert meer woordenschat dan kunst! Oudere kinderen kunnen genieten van bellen of met behulp van een webcam voor gesprekken overzee (is n dergelijke gratis dienst Skype).
7. Buiten de doos: Isabella Vellaccio, een moeder in Washington DC, die bereikt dan voor de hand liggende zegt, "Ik wilde mijn zoon om Italiaans te horen van iemand anders dan enkel me, en de peutertuinen waren alle tijdens mijn werktijden." Isabella besloten bij te wonen van de kerk koffie na de Italiaanse massa op zondag. "De oudere Italiaanse parochianen waren blij om te zien hem Italiaans leren." Onnodig te zeggen, dat er veel aandacht, en Italiaanse koekjes hield hij het."
8. Baby sitter: het vinden van een student die de taal spreekt, of voor iets meer consistente, probeer dan een nanny of een au pair. Totale onderdompeling voor een paar weken heeft een geweldige effect. En het bezoeken van vrienden of familie bieden ook een waardevolle opsteker. Vroeg op, wanneer een kind is moeilijk om die eerste lettergrepen uitstappen, weerstaan aan de drang om te corrigeren. kan het eigenlijk remmen taalvaardigheden.
Er is een horde van manieren om ervoor te zorgen dat de vreemde taal tijd is "quality time", maar net als elk ander aspect van het ouderschap: vertrouwen uw oordeel, uw verbeelding in dienst en zeer, zeer goed luisteren.
Mensen die genteresseerd zijn in het bovenstaande artikel zijn ook genteresseerd in de aanverwante artikelen hieronder:
Is het oke om een bederven grootouder?
Moeten er regels voor grootouders? Of grootouders moeten kunnen om te gaan met de algemene filosofie van Verwen uw kleinkinderen en stuur ze dan naar huis. Dit is een vrij breed onderwerp aangezien verwennen iets anders aan een ouder en een grootouder betekenen kan. In het onderzoek dat ik gedaan heb, en het feit dat ik een grootouder van drie die ik ben gekomen tot de conclusie dat ja, moeten er enkele richtlijnen voor grootouders te volgen.
Tips om te helpen u een betere ouder geworden
Verhogen van een kind is hard werken, en geen bedrag van advies of het preparaat kan dat veranderen. Voorbereiding en kennis kunnen een effect hebben, maar over de resultaten die harde ouderschap werk met zich meebrengt. Een handige tip op het juiste moment kan het ouderschap proces veel gemakkelijker. Lees verder om een paar tips die misschien een aantal opvoeding van kinderen problemen oplossen.
Single Ouderschap Tips en strategien
Ouderschap is de meest lonende baan in de wereld. Het is ook de how much is the cartier love bracelet copy zwaarste baan ter wereld. Het wordt gemaakt gemakkelijker wanneer hebt u een partner in uw leven die u met de dagelijkse uitdagingen helpen kan. Wanneer u een alleenstaande ouder bent, is de taak van de opvoeding van de kinderen kunnen zowel ontmoedigende en frustrerend. Echter, er zijn stappen die u nemen kunt om te helpen uw alleenstaande ouder familie sterk en Verenigd. Om te helpen houden uw alleenstaande ouder huishouden georganiseerd en positieve, probeer dan de ouderschap tips beschreven.
Uitstekend, Larry. Dank u voor het nemen van het nieuwe artikel directory technologien en waardoor het werk aan de max. Ik moedig iedereen om bij te how much is cartier love bracelet copy dragen en regelmatig bij te dragen. Ik kan getuigen van het feit dat deze site al een sterke directory in een veld van vele is. Kudos to Larry!
Matthew C. Keegan
De schrijver van het artikel
Ik vind het een genot om te gebruiken als een auteur en een uitgever. Het staat vol met leuke kleine verrassingen, waardoor het hele proces van het schrijven, lezen en publiceren van artikelen een volledige genot. Dit is een die komt uit tops, en slaat de rest handen naar beneden.
Eric Garner
Ik deed een googleonderzoek en kwam over uw site. Het was precies wat ik zocht en was opgetogen te vinden die een breed scala aan artikelen. Zoals ik ben de lancering van een gratis magazine in een klein stadje in Florida, wilde ik zo vindingrijk mogelijk terwijl nog steeds in staat om sommige inhoud die is interessant en goed geschreven. Uw site heeft alle variabelen in de mix. Uitstekende Site raken van alle notities in de schaal soort spreken.
In modern times Fashion people will choose faux cartier leve

in concern of cartier bracelet white gold juste un

regarding cartier necklace pink gold nail imitation up to the minute fashion magazine recommend give

in concern of cartier necklace pink gold nail imitation up to the minute trend magazine present Notice

About some cartier ring classic leve fake The latest fad Information present dynamic
  • Page:
  • 1
Moderators: Fatah
Time to create page: 0.35 seconds

Pointmu

0 points
0 points

Login

Yang Online

Statistik Forum

• Total Users: 4945
  • Latest Member: rosees